Våxtorps marknad i bilder...

Igår passade jag på att köra lite längre med min lilla pärla och dit vägen gick bra, förutom att min GPS lurade mig att köra för långt... Men jag hamnade rätt tillslut iallafall =)



För alla som inte vet det så ligger Våxtorp mitt ute på landsbygden och på landet kan man hitta får =)



Och dom posar så snällt så...



Finns där inga speglar i stånden så får man ta kort istället


Men storlek M var för stora och där fanns inga mindre så det blev inget köp

Man kan även hitta semestrande Kirunabor i Våxtorp i form av Becka =)



Och Becka kan också ta kort... Tagen på bar gärning Jessica!!!!
Jag ser nog vad du tittar på....



Blev iallafall ett par andra shorts



Och lite starka kryddor och salt till min kvarn



Sen innan hemfärd så blev det grillade revben



Och det syns tydligt att jag varit i solen heeeela dagen





Men det var en riktigt trevlig dag i lilla Våxtorp =) Hemvägen gick bra den med, även om det gick lite segt upp för Hallandsåsen =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0