Trevligt och nyttigt!!

Skulle käkat thaimat idag, men blev inte så för dom hade inte öppet någonstans =( Så vi drog till Camilla och käkade istället, good eating =) Sen en vända på Lidl och Maxi med och handlade pippimat bland annat.

Sen bar det av till Framtid, men vi kom efter dom stängt så det blev Väla antikt och loppis, dyrt som fan var där, men hittade tre böcker...Sen visade det sig att jag redan hade bägge Koontz böckerna, men men, dom var billiga =)



Sen var jag smart och köpte sopsäckar på Lidl, så när jag kom hem blev det att rensa som fan i mina tre garderober, fick minsann ihop 5 ½ säckar bara med kläder och sängkläder och sånt. =) Ett helvete att asa ner dom i soprummet, men det gick.



Och ja, jag hade gärna skänkt dom till myrorna eller röda korset eller nåt, MEN här finns inga såna tunnor, så nu hamnade allt i restavfall istället.

// Noa


Kommentarer
Postat av: Agustine

Inte utan min dotter är fruktansvärt bra!!

Kram Agustine

2010-07-26 @ 11:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0