Söta ungar!!!

Idag ringde systerdottern och frågade om jag ville gå till Kärnan med dom och se Eric Saade, för där skulle komma en kakelnisse och fixa i deras kök så deras mamma och pappa kunde inte följa med och trots att jag varit riktigt illamående och haft skallebank hela dagen idag ( har bara väntat på åskan som aldrig ville komma ) så är det klart att världens bästa moster ställde upp =)

Innan vi hamnade i Grytan så körde syster ner till Amadeus och det blev en kebab där i Grytan och den andra sparar jag tills imorgon när den legat och gottat till sig lite =)
Min syster har dåligt inflytande på mig, jag kommer bli tjock igen, men satan vad gott det var.

Sen kommer jag bli bortskämd med god mat i helgen när J kommer och det först blir LA karneval och sen ska hon fixa kycklingspett, dock inte samma dag. Dessutom kommer L och J ner om några veckor och ifall L trodde att hon skulle slippa laga mat då så trodde hon fel, hennes mat går inte av för hackor inte, klart man får utnyttja hennes talanger när hon ändå är här =)


Amadeus i Helsingborg har lätt de godaste kebaberna i stan =)


Så jävla mycket folk i Grytan, Kul i Juli, men ungarna blev nöjda efter att ha sett Eric Saade iallafall =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0