Shopping..

Mamma ville inte gå på festivalen alls idag för att det var dåligt väder och jag klandrar henne inte heller, för det har varit kallt trots att jag hade byxor på mig. Men är det festival så är det =)

Mötte upp T tidigt idag, eller ja, tidigt och tidigt, men vi käkade lunch på stan och sen drog vi till Willys och ÖoB och handlade en massa, fattar inte det? Jag handlar som fan alltid och ändå har jag inte rört mitt arv, men pengar har jag då alltid att spendera, inte bra inte bra... Men nu är det festival och då får det kosta lite pengar, drickan är betald och därför blir inte det så dyrt iallafall.

Hur som helst så körde vi hem till mig så jag kunde ge T min gamla kaffekokare för han hade ingen och sen körde vi till hans lägenhet och bar upp de grejerna han hade i bilen och lite sånt, imorgon går hans flyttlass, så det blir nog lite fest imorgon hemma hos honom =) Som om det inte varit fest i två dar nu redan haha ;)

Sen mötte vi upp syrran och svågern och systerdöttrarna och gick med dom en vända, T vann både ett stort Marabou mjölkchoklad och 2 nallar, medans F vann ett stort Toblerone, för en peng hon hittade i såna klogrejer =) T var så söt, han hade en likadan nalle på g som den han vann i klogrejen, hade han fått två lika hade mina systerdöttrar fått varsin, men det gick inte att ge en av dom bara. Men en söt tanke, vi fick iallafall smaka hans choklad =)

Sen avslutade vi med att käka på en libanesrestaurang allihopa, mycket trevligt och gott =)

Hann även prata med Skånetröjordamen och vi bestämde att jag ringer när allt lugnat ner sig, så möts  vi i stan sen, då vi bägge bor här i stan, så det blir kanon. =)

Sista festivaldagen imorgon, hoppas på bättre väder än idag, då jag hoppas kunna ha shorts, jeansen och skärpet skaver på mitt ärr på magen, så shorts är att föredra, samt att jag fick skoskav idag när jag fick ha både strumpor och skor för första gången på hela sommaren ungefär. Nej, fram för shorts och sandaler =)

Nu skickar typ alla sms och undrar om jag är i stan, men nej, efter detta busväder är det skönt att man är hemma, nöjd, mätt och belåten =)

Och på söndag kl 10 kallar tvättstugan, så blir att förbereda tvätten imorgon innan partyt börjar!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0