Mörkrädd...

Alltså jag fattar inte konceptet, för flera år sedan umgicks man med en människa, sen vill den personen ha mig som vän på olika community? VARFÖR? Vi umgås inte längre?

Är det någon statusgrej att samla flest vänner på internet eller vad går det ut på? Tvivlar på att personen i fråga ens skulle hälsa på stan om vi sågs, inte för att det vore det första jag skulle göra heller, men samtidigt är det inte jag som "ber" om att vi ska vara vänner offentligt heller.

Så svaret är nej, nu är jag en av få som vägrar facebook bland annat, men överlag, brukar vi inte ens prata online, så kan ni drömma om att få mig som kompis på era internetlistor...Så jävla sjukt att ens göra en vänförfrågan utan att ens säga hej, eller det är bara jag som resonerar så?


// Noa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0