Jävla spån...

Nu ringde där en stackars man som undrade om min lapp som jag skrev igår, för han står på sin pappas hyrda parkeringsplats. Hans pappa har platsen bredvid min, men vi redde ut snabbt att hyrbilen iallafall är flyttad från min ruta och att fanskapet då flyttat min lapp till bilen bredvid.

Men han förstod ingenting först, han stackaren som ringde. Har meddelat biluthyrningsföretaget med, för såna människor skiter nog i att betala sina böter med och då kan dom håva in de pengarna när de lämnar tillbaka bilen.

Jag slår vad om att jag vet vad det är för slags människor som hyrt bilen, men det tänker jag inte nämna här. För jag har inga fördomar haha, men jag hoppas dom kör ihjäl sig, eller att dom befinner sig på fel plats vid fel tillfälle och får en kula i pannan, för ingen skulle sakna packet ändå!!! =)
Synden kommer att straffa sig själv *skadeglädje*

Grejen är att jag egentligen skiter i om jag har friparkerare på min ruta, med tanke på att jag nyttjar den 1 gång på 2 månader kanske, men grejen är att när jag faktiskt betalar för en parkering så förutsätter jag att den är ledig när jag faktiskt behöver den. Så alla friparkerare där ute, parkera gärna på den, men då på dagtid så är både du och jag nöjda och belåtna.

Annars har det varit en mycket bättre dag idag, var hos S på lunch och käkade jättegod skaldjurssoppa =) Och imorgon börjar Helsingborgsfestivalen, så då är det fest i dagarna tre =)



// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0