Så var dom bara 12....

Ja som rubriken lyder så var mina huliganer numera bara 12 och inte 13. Men det var seriösa och fågelkunniga människor som kom och köpte min lilla Trappis, så trots att det känns tungt att bli av med en familjemedlem så känns det ändå bra. Trapp kommer att få det bra där nere i Malmötrakten, det tvivlar jag inte på och det känns som att h*n kommer att få stanna där under resten av sitt liv. Jag hoppas det iallafall, men det kändes tryggt med köparna och förhoppningsvis får jag lite bilder när h*n växt till sig lite =)



Dock sket det sig big time med att försöka hålla köparna i hallen och slippa ha dom i hela lägenheten, för dom ville såklart se på Devil och se hur Trapp kommer att se ut när h*n blir äldre.

Sen är det faktiskt otroligt men sant, men ljudmässigt så märks det faktiskt att dom är en mindre...Inte för att jag tror att Trapp skrek mest, men dom triggar väl upp varandra dom små.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0