Olyckor...


hämtat från hd.se

Jag fattar inte, jag kör ogärna bil när det är snö och halt ute, speciellt om jag kan välja bort att göra det.

Men så läser jag om alla dessa olyckor, jag fattar helt enkelt inte varför folk inte lär sig att ANPASSA hastigheten efter väglaget och vädret???

Jag lyckades köra till Maxi, vidare till mamma och sen hem från mamma ikväll UTAN att hamna i diket eller att köra in i någon annan bil och jag är verkligen ingen yrkeschaufför, men jag lyckas ta mig helskinnad hela vägen och jag hoppas det fortsätter så.

Slutsatsen av alla dessa olyckor är helt enkelt att där finns gott om folk på vägarna som inte borde ha körkort egentligen.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0