Naaw

Nu kom mitt efterlängtade paket =)



Och han som kom och levererade det var sååå söt, nu minns jag inte vad han hette, men jag gick ner på gatan och skulle möta honom och så körde han lite vilse, så jag fick berätta hur han skulle köra, så trots min telefonfobi (som jag inte ens kände av) så hade vi ett trevligt samtal i säkert 5 minuter innan han hamnade rätt.

Sen stod vi där på gatan och pratade lite och jag frågade honom om man behövde C-kort för att köra för UPS, men han körde inte för dom utan för ett budbilföretag här i stan och det räckte med B-kort, så jag fick mailadressen till hans chef, för jag hade verkligen velat ha ett "köra-bil-jobb"(dock inte taxi) och får jag den söta snubben som kollega då kommer jag kunna jobba både dag och natt framöver =)

Fan att jag inte minns vad han heter bara, får kanske ringa från skyddat nummer och höra vad han svarar en dag, för jag har hans nummer =)

Update:

Jag kollade numret på eniro och där fanns 3 stycken på det numret, men då han hette något normalt så kan jag nog utesluta Agnes och Agne. Därför tippar jag på att han heter Alexander och han får gärna komma och hälsa på fler gånger =)

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha, inte illa.



Och telefonfobi, usch ja. Hade jag förut :)

2010-12-09 @ 00:04:15
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Becks

Tänkte just att om du ringer, kanske han bara svarar "Jaa.." eller något i den stilen och inte alls med sitt namn ;) Men nu löste det ju sig iaf :)

2010-12-09 @ 07:01:45
URL: http://iskugganavluossavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0