Ja!!

Fredag som jag sett fram emot hela veckan, eller inte...

Ska gå ner till AF nu varje fredag, en stund, kanske en kvart eller en halvtimme och prata med det rekryteringsföretag som är på plats idag mellan 10-12. Så rent tekniskt hade jag inte behövt gå dit redan kl 10, men kan lika gärna vara där tidigt.

Sen ska jag söka jobb resten av dagen...

Tror dock jag måste göra om mitt CV utan att klippa och klistra, för igår när jag försökte skriva ut det hemma så blir något knas på ett ställe. Sen när det ser dingt ut blir det bra på utskriften. Mycket märkligt. Så jag ska göra om det hemma och mailade det hemifrån, så ser det förhoppningsvis likabra ut när jag öppnar det på Folkuniversitetet sen med. Men tvärtom fungerade inte uppenbarligen, att göra det där nere och öppna det hemma. Eller så får jag ha ett CV hemma och ett annat där nere.

Skönt med lite sovmorgon iallafall =) OCH det är riktigt skönt att ha lite struktur i tillvaron.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0