Trevligt =)

Som en avslutning på mitt "gamla" liv så fetade jag och T en pizza på Ringstorp idag haha, när vi satt där så ringde syster som hittat massa bra och ha till T, så vi körde ut där och snackade skit och hämtade prylar. Sen kom vi på att pappas gamla micro står ju på mammas vind, så på vägen tillbaka blev det en visit till henne, dessvärre kom de inte in på vinden för portarna låser sig kl 17 där hon bor och hon har vinden i porten bredvid sin och nyckeln passade inte såklart, så vi får hämta den imorgon.

Men fick bytat ut en massa kastruller och stekjärn och så med.

Sen fick jag systers gamla diskställ som tar mindre plats än mitt gamla



Och så hade syster sytt en duk till mitt nya bord


 
Så passade på att städa till pippsen när jag ändå skulle lägga på den =)

Imorgon blir det nog en tripp till nyöppnade Ikea med T, sen är det bortamatch mot Brommapojkarna imorgonkväll och så hoppas jag att jag får ett besked imorgon, gärna ett positivt sådant, men jag vågar inte hoppas för mycket.

Nu ska jag testa mina nya wii spel tänkte jag och bränna lite kalorier innan sängen kallar!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0