Tandläkare..

Jag har egentligen inte någon rädsla eller fobi mot tandläkare, förutom att det är snordyrt. Har haft lite problem med att hitta en bra tandläkare genom åren, hittade en bra som jag gick till regelbundet, men så gick han i pension och sen har jag sökt mig till Folktandvården när jag haft problem. Dock är Folktandvården full och tar inte emot "nya" patienter utan hjälper bara till när det är akut så att säga.

Nu ska jag iallafall provgå där min syster går, så jag ringde upp dom idag och frågade om dom tar emot nya patienter och det gjorde dom. Så nu får vi se när dom ringer upp mig. Har tre tänder som behöver lite renovering nämligen. En rotfylld tand där lagningen lossnat och sen har jag bitit sönder en bit av en annan lagning och slutligen den tanden som jag var iväg med tidigare i år och fick lagat provosoriskt som behöver rotfyllas den med. Så vi får väl se hur detta går, men det är likabra att ta tag i det nu.

Börjar med en vanlig undersökning så ser dom själva vad som behöver åtgärdas liksom.

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tur att en annan har gratis tills man är 22 år. Sedan är pussens mamma tandläkare. ^^

2010-08-11 @ 11:13:43
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0