Money money money

Har varit med i såna "svara på enkäter på internet" i nåt år eller så, sen för några veckor sen så kollade jag ett av mina såna konton och insåg att jag hade en del att plocka ut. Varje poäng är typ 5 Usa cent, och en cent är en hundradel av en dollar kan man säga. Så jag löste in mina poäng och idag kom där en check, från SEB banken förvisso men den låg på 970 svenska kronor =)



Fett nice!! Då jag ändå ska på banken om ett tag när jag fått bouppteckningen så kan jag lösa in min check då med =)

Var hos mamma idag två vändor, bytte lite filmer med henne, tog hem de hon sett och lämnade nya, sen hade hennes trådlösa mus pajat, men givetvis glömde jag musjäveln hemma som hon skulle få när jag körde dit, så det var bara att köra hem och hämta den, klart mamma måste ha en fungerande mus. Använder själv inte trådlösa möss, ett jävla hittepå, nu får mamma snällt vänja sig vid att där är sladd. Bättre med en sladdmus som funkar än en trådlös som är kaputt. Sen skrev hon på sin fullmakt hon med och nu i eftermiddag skickade jag dom till City Gross för att handla haha, för igår när jag och T var på Jula såg vi skitfina fleece tröjor för 69 spänn där, så mamma kan gott prova en sån och se om den passar.

Det var nog det hela för stunden =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0