Lilla mamma!!

Sitter här med mitt kaffe och väntar på att någon läkare ska ringa. Fattade inte riktigt konceptet, men antar att hon ska kolla så att jag inte har massa allergier nu inför Twinrix sprutan jag ska ta i eftermiddag. Ska kolla om hon kan skriva ut Ducoral med på systers begäran.

Sen bär det av till lilla mamma och lämna första gänget filmer till henne. Hon behövde lite sysselsättning sa hon och jag har en stor filmlista, så varför inte? Kul att filmerna kommer till nytta, själv har jag bara sett de flesta en gång eller nåt. Men om mamma ska låna alla lär hon ha att göra i flera år framöver =)

Sen blir det förhoppningsvis lite träning i eftermiddag, har verkligen kommit in i det och kör en timme om dagen och svetten rinner av mig, härligt!!

Sen pratade jag med tröjdamen igår, så på torsdag ska vi ses och så ska jag få mina tröjor, så måste försöka komma ihåg att hämta pengar idag eller imorgon =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0