Kunde slutat illa....



Igår förmiddag ringde mamma och berättade att hon ville ha fler filmer, så det var bara att köra dit med ett gäng =) Dock fanns där inte jättemånga parkeringar att välja på när jag kom hem igen och jag fick ställa mig under ett jävla träd...Och alla som följt bloggen vet vad det innebär när JAG ställer MIN bil under träd. Fåglarna siktar på min bil och den är oftast helt nerbajsad dagen efter. När jag hade min gamla Volvo var det inte så noga, men jag är ganska petig med min nya bil.

Så här vacker kan bilen bli under träden. Nu är bilderna tagna vid ett helt annat tillfälle och där fanns inte ens något träd i närheten när bilderna togs. Men ni fattar grejen...



Svart bil alldeles vitlackerad



Nu hittade jag en plats "mellan" två träd, men där är likförbannat träd



och i gatan kunde jag inte heller stå, för vet ni vad det är för dag imorgon?



Skylten innebär parkeringsförbud den 3:e måndagen i månaden mellan kl 8 - 12 om ni nu mot förmodan inte skulle kunna läsa av skyltar.

Men tro det eller ej, när jag gick ner till bilen idag så var där inte en antydan till varken pippibajs eller massa mojs som ramlar från träden =) Fast jag såg en lucka vid trädfria parkeringar och tog min chans och flyttade bilen ändå, just in case =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0