Happy!!!

Jag har kommit fram till att ALLA borde ha en T i sina liv =)

Nu har jag inte umgåtts med honom idag, för idag var det en moster-ungarna dag, men häromdagen när vi var ute på äventyr så såg vi ett par som hade likadana hättetröjor och då sa jag till honom att så ofta som vi umgås så borde vi kanske skaffa det vi med? Haha, då kan nämnas att det inte är något sådant mellan oss och T är lyckligt gift och jag är lyckligt singel, men vi trivs ihop som vänner =)

Jag är inte jättesocial som person och jag kräver väldigt mycket ensamtid, men med T är det annorlunda, vi kan umgås i princip varje dag utan att jag tröttnar.

Jag tycker om T =)

// Noa


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Alla borde med andra ord ha en T! Haha. :)

2010-08-19 @ 13:11:38
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0