Välkommen till 1990 talet...

Det var givetvis inte min telefondosa som gått sönder, utan strömadaptern till den och trots att jag vänt upp och ner på HELA mitt hem efter alla möjliga adaptrar jag kan ha under tiden, så har jag bara EN som passar. Och vilken är det? Jo, den till min router såklart. Så det är bara att välja, antingen telefon ELLER internet. För bägge kan jag tyvärr inte hålla igång med bara en strömadapter.

Får hoppas att dom skickar en ny snarast, för detta känns inget kul alls. Tänk att man verkligen hade det så på 1990 talet och tyckte det kändes okej...Det är ungefär lika inspirerande som min supersnabba laptop faktiskt =)

Tanken är att så länge jag inte får ut pappas mailuppgifter med användarnamn och lösenord så ska jag iallafall flytta över mina grejer från min laptop till pappas och rensa lite. Sen får jag formatera om den när jag fått hans användaruppgifter istället.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0