Vad fan...

Ingen brevavi med posten idag...Men jag ska köra en fuling och kolla då och då fram till kl 16 när paketet bör ha anlänt till Hemköp. För finns det väl på Hemköp borde det räcka med legitimation och kollinummer för att få ut min försändelse. Vet att det funkade för ett tag sen när jag hade beställt nånting annat nämligen.

Dom på Hemköp blir säkert bara glada för att jag är så otålig och inte vill vänta tills imorgon innan jag får min nya leksak. Så slipper dom ha paketet liggande som tar en massa plats hos dom.

Trodde jag skulle till mamma idag, men hennes tandläkarbesök tog längre tid än jag trodde, så det får allt bli imorgon. Då ska vi fixa bredband till henne bland annat och så ska jag lära mamma ALLT jag kan om datorer =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0