Så jävla uselt....

Jag brukar uppskatta Norrbro och deras service, men idag var det fan katastrof, trots att jag var en ätande gäst.

I vanliga fall brukar min favvoservitris jobba och då behöver man fan varken vänta på att få beställa eller för att få betala efter matchen. Idag var hon där, men som privatperson och staben som jobbade, ja vad säger man?

Först när jag kom dit så frågade jag om dom hade ett bord åt mig, fick inget riktigt svar, men hittade ett bord där jag satte mig tillrätta. Efter en stund fick jag beställa med och det gick väl hyfsat. Sen satt jag en halvtimme in i matchen ungefär med ett tomt glas, servitriserna och servitörerna sprang runt bland borden och sket fullkomligt i mig. Jag fanns helt enkelt inte.

Hade det varit ett ställe där man själv fick gå fram i baren och beställa så fine, men nu är det ett ställe där personalen springer runt bland borden och tar beställningar.

Till och med efter matchen som förövrigt slutade 0-0, när jag skulle betala så verkade dom knappt se mig. Tanken slog mig att jag skulle ta mitt pick och pack och traska därifrån, för den nonchalans dom visade så skulle dom fan inte haft en krona. Men så är jag för ärlig för det.

Snuskgubben från tidigare var där och satte sig bredvid mig såklart,men idag var han inte rälig på nåt vis och han bjöd till och med på en öl. Skönt att han verkar ha fattat att jag inte är intresserad iallafall.

Forstätter servicen såhär så kommer jag hellre att gå ner på nåt annat ställe som visar HIF, men jag tänker ge dom en chans till.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0