I valet och kvalet....

Har nämligen hittat en annan mobil, en SonyEricsson Satio som jag är rätt sugen på med =) Kostar lite mer, men vad fan, en 12 mp kamera.... Får suga lite på den karamellen...



Vad händer annars idag?

I och med att "Hej kompis" från Malmö inte dök upp igår utan ringde idag och ville komma så får en annan snubbe förtur på däcken jag har på annons, så han kommer runt 15 tiden.

Sen är det såklart DERBY ikväll mot Malmö FF och jag tänkte inviga min nya HIF keps som jag fick av min söta mamma i födelsedagspresent =) Med guld och grejer =)

Sen en dag borde jag bege mig till Toyota och Kia och provköra bilar så att jag kan välja vilken av dom där två bilarna jag vill ha mest. Men det blir inte idag... Volvon ska gärna säljas den med först så jag slipper ha försäkring på två bilar.



// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0