Gaaah!!

Efter att min extratelefon har gett upp så tänker jag ta tillfället i akt och införskaffa mig en ny mobil, så kan jag ha min k800 som extramobil istället om jag låter den laddas då och då så den inte också kraschar.

Som det känns nu så är faktiskt SonyEricsson Elm en telefon som skulle passa mig, jag vill ha en SonyEricsson med schysst kamera.

I den där Elmen som faktiskt inte är så våldsamt dyr heller (runt 1750 kr) finns där en 5 MP kamera, blixt, gps osv osv osv. Ska sägas att jag är skitnöjd med min k800i, men nu börjar fotoknappen på sidan att ge upp och jag har lärt mig att man dör inte lyckligare bara för att man har pengar på banken.

Men nu är frågan om någon har erfarenhet av Sony Ericsson Elm?




// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0