Äntligen hemma igen....

1175 spänn fattigare och med beskedet att jag måste hitta en annan tandläkare inom det närmaste som kan slutföra jobbet åt mig. Men det är värt varenda krona måste jag säga, för att slippa ha ont. Kan hända att jag får ont ikväll och imorgon, då tandläkaren rotat runt i tanden, men sen ska det vara borta och det var inte ens säkert att det skulle göra ont, även om risken är stor.

Det konstigaste var att hon inte kunde se nåt konstigt på röntgenbilden och jag visste inte exakt vilken tand jag hade ont i heller, utan jag bara misstänkte en. Så hon slog på tänderna och när hon sen fick lite gensvar i form av smärta från mig så insåg vi att mina misstankar var riktiga. Men idag har värken kommit och gått, igår var den ihållande HELA dagen.

Så vi får se, ska kolla med tandläkarna där min syster går om dom tar emot nya patienter, så knallar jag kanske dit, för jag fick inte komma tillbaka till Folktandvården för dom har fullt. Sen Folktandvården som finns nere i stan, dom har tider först i Juli månad och jag vill gärna få detta fixat tidigare än så.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0