På tal om puckade människor på tv....

Jag har inte förrän idag tagit mig tid att titta på det omtalade programmet på tv3 som heter Svenska Hollywoodfruar, men ja vad ska man säga? Det är pinsamt att vara svensk när man ser dom där fruarna.

Och vilka uttalande dom gör!!!! Här kan vi verkligen snacka om dumma blondiner. Dock ska dom väl ha ett litet plus i kanten för dom pratar iallafall svenska utan brytning, till skillnad från många andra svenskar som bosätter sig i USA.

Tänk att komma hem till en sån människa efter att ha jobbat en hel dag? Nä, jag är glad att jag varken är eller har en svensk hollywoodfru =)

Missade ni avsnittet så kan ni se det på tv3 Play.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0