Första arbetsdagen avklarad!!!

Det har gått kanon idag!!!

Tiden har gått sjukt fort dessutom och jag har en massa trevliga arbetskamrater omkring mig och jag kom in i gemenskapen på en gång.

Förmiddagen gick åt till att lära mig datasystemet och registrera lite grejer och sen strax innan lunch satte jag igång och tog telefonen, likabra att börja på en gång tycker jag, det är ändå bara de första 3-5 samtalen som är jobbiga, sen flyter det som det ska. Dessutom är det ingen som varit sur eller otrevlig utan alla som ringer är hur trevliga som helst. =)

Detta kommer att bli så jävla bra, det känner jag på en gång!!!

Sen på fredag ska vi ut på after work allesammans!!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0