Trött...

Är det lagligt att vara så här trött? Fast jag tror det beror på vädret och mörkret om jag ska vara ärlig, tror det kommer att ta sin tid att ställa om mig till vintertid. Har varit fnissig hela dagen på jobbet, fick ett texttelefonsamtal och efter alla "kom" hit och dit så ville jag avsluta och tänkte att "over and out" nog inte var rätt, så jag klämde till med ett "klart slut?" som en fråga och då skrattade tanten som satt där och pratade med mig och sa att det var helt rätt sagt =)

Sen skickade jag med mitt rabattkort med min kollega som ändå skulle ner på Knutan och skaffa busskort, så hon kan byta det till ett jojokort som dom så fint heter numera.

Har även pratat med Insplanet och ändrat lite med mina försäkringar, så nu tjänar jag massa pengar framöver samt att jag har fått bättre betalningsalternativ.

Så jag får nog sammanfatta detta som en bra dag och igår såldes Forden som tur är så nu är det problemet ur världen =)

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0