HIF - Häcken 1 - 0 =)

Det var kallt och typ storm ute, men vad gör man inte för sitt lag? =) Jag frös som F*N, dock hade jag nog frusit 5 ggr mer om jag inte haft min vinterjacka. Men det är skönt när man får valuta för att man går på alla hemmamatcher och ser alla bortamatcher och hejar fram HIF, för i den 87:e minuten gjorde Henke 1 - 0 till HIF och så slutade matchen =))



Inget emot Henke på något vis, för när han väl presterar så presterar han ordentligt, men oftast vill han framhäva de yngre killarna genom att spela fram bollen till dom istället för att prestera själv.
Sen vet jag inte vad det är med Henke och frisparkar, men han lyckas aldrig, överlåt frisparkarna till Lantz eller Christoffer istället så blir det nog fler mål med, lite sent påtänkt denna säsongen kanske, men där kommer en ny säsong nästa år!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0