Mission completed.

Så har man varit snäll idag med och firat Fars Dag hos pappa och han hade minsann både köpt en tårta och en vetelängd. Detta är nämligen årets viktigaste dag i min pappas liv, det är större än födelsedagar och så, trots det brukade vi själva få köpa med fikabröd tidigare år om vi skulle få nåt att fika på, men inte idag inte.
 Jag och min syster passade även på att prata lite med pappa, men reaktionen vi väntade oss kom aldrig. Vet inte om den kommer i efterhand eller om den bara uteblir totalt. Hur som helst så är det framfört iallafall. Och nu dröjer det ytterligare 14 dagar innan man måste dit igen och fira hans födelsedag.

Har minsann varit duktig och tvättat idag med och lite sånt och burit ner grejer i förrådet, så nu blir det bara film för resten av kvällen innan det är dags att krypa till kojs.

Funderar på att lämna in min bil sen med när jag fått min första lön, för att se om dom kan rusta upp den lite åt mig.Få bort knakandet när jag svänger och lite sånt.Blir en del extra pengar nu när jag är "inne i systemet" nämligen och då är det nog smart att satsa dom på bilen och förhoppningsvis kan jag få min stereo insatt i Volvon snart igen. Det går att lyssna på min mp4 spelare som har högtalare, men det börjar bli aningen tråkigt nu.

Det är så jävla skönt, detta är första jobbet där jag inte känner någon som helst söndagsångest =)

Men nu ska jag släppa ut mina huliganer så dom får flyga av sig och så ska jag fixa morgondagens lunch tänkte jag, ha en fortsatt fin söndag allesammans!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0