Lördag!!

Ja så var det helg igen. Det var faktiskt skönt att få sova lite längre idag =)

Satt och höll på med överflyttning från vhs till dvd igår, men min inspelningsbara är bra på det viset, för jag kan titta på dvd samtidigt som jag spelar in på hårddisken, så jag slog två flugor i en smäll där.

Igår introducerade jag även dom små bebisarna med resten av gänget och det gick jättebra, det var inte förrän det var dags att gå hem och dom hoppade med gänget in i den stora buren som Devil började hugga lite efter dom. Men hur som helst så tänkte jag att det börjar bli dags för dom att bli lite självständiga, så dom hamnade i en egen bur. Men när mörkret föll och det var dags att sova så blev dom jätterädda dom små liven, så inatt har dom fått sova hos sin mamma och pappa, men dom är flyttade till sin egna bur igen nu på förmiddagen.



Men nu är det dags för lite kaffe!!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0