En liten uppdatering kanske? =)

Ja, jag jobbar och står i och efter att min ip-telefon gick och dog i söndagskväll så har den nu återuppstått.

Dom små bebisarna är inne på sin 9:e vecka i livet och snart ska jag börja introducera dom för alla de andra fåglarna, så dom lär känna fler än bara sin mamma och pappa. Så får vi se hur det går med Filippa och Devil om deras singelliv ska upphöra kanske?

Men efter vad jag fått höra av experter så kan man sälja ungarna från att de är tidigast 9 veckor, men man ska gärna låta dom bo hemma tills dom är 12 veckor gamla, så att psyke och så hinner utvecklas, så att de kommer att klara sig resten av livet på egna små ben utan mamma och pappa som skämmer bort dom, vilket innebär att jag inte har jättebråttom att sälja dom. Men det är klart, tiden går sjukt snabbt, så jag får eventuellt börja att avvänja mig vid dom små.. Men söta är dom =)



Farsdag på söndag och måste åka dit....Blir nog inte riktigt som någon förväntat sig, men det ska nog gå bra. Jag och min syster har varandra och får hjälpas åt, så ska vi nog klara av det med.


// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0