What the fuck...

Kom hem efter ett trevligt infomöte med en arbetsgivare på AF, så ligger där ett brev från min a-kassa med en påminnelse för mars månad. Seriöst, i mars betalade jag min avgift den 17 och nu i april den 29, men antagligen har dom inte fattat att jag har aktivitetsstöd, eller så är dom bara allmänt dumma i huvudet. Givetvis stänger dom kl 14 på fredagar, så jag kunde såklart inte ringa och prata med dom heller utan fick skicka ett mail. Hoppas jag får svar på måndag.

Jag blir bara så trött när jag som är extremt noga med mina räkningar och faktiskt betalar alla räkningar så fort pengarna hamnar på mitt konto och aldrig missar en räkning, att  dom ändå skickar påminnelser till höger och vänster och när jag loggar in på mina sidor så står där att dom skickat påminnelse för april månad med och att jag har en restskuld på 265 kr, dock om man tittar i en annan ruta på samma sida så ser man exakt när mina betalningar är gjorda och datumarna stämmer till punkt och pricka. Fel att kolla igenom hela sidan innan dom skickar ut påminnelser??

Trötta mig!!!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0