Utgång idag igen...

För mina huliganer alltså.
Kände att jag var tvungen att kolla läget med Laban, för hon är väldigt trött nuförtiden, tröttare än vanligt och hon är faktiskt inte jättegammal, typ 6 år. Så jag släppte ut dom dels för att dom skulle få ha lite roligt, men även för att kolla om Laban gick ut med de andra, vilket hon gjorde, hade hon inte varit frisk hade hon inte gett sig ut på en flygtur.
Men jag får hålla lite koll på henne.

Tog även bort bottendelen på buren idag, för ingen av dom vågar sig ner där och så tänker jag lite på Laban återigen, för skulle hon ramla av en pinne, så är det inte lika högt för henne. Men jag hoppas så klart att hon inte ramlar av pinnen för gott än på ett tag. Men hon står och sover på ett ben och det hade inte jag klarat om jag inte mådde bra.

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0