Suck!!!

Idag ringde min handläggare på AF och det var inte en dag för tidigt.

Dock var det inte några roliga besked hon kom med, utan hon sa att dom får inte lov att godkänna praktikplatser inom handel och restaurangbranchen under sommarmånaderna, dvs juni-juli-augusti. Just för att man som praktikant inte ska stå i vägen för sommarvikarier. Hon var bara väldigt otydlig när hon beskrev detta när jag var där på möte sist.

Så nu ska jag bara söka jobb och om min situation inte förändras tills augusti har passerat så kan jag isåfall åter söka praktik inom handel igen. Men det känns såklart surt, jag trodde jag hade ordnat allting själv och att allt skulle bli så bra, men tydligen blåser inte vindarna till min fördel.

Men okej, då löser det sig med lämnandet av bilen imorgon och så kan jag ombesiktiga den typ nästa vecka, så är jag av med det. Sen kan jag gå på ungarnas öppet hus på fritids imorgon, tror dom kommer tycka det är spännande att visa moster hur dom har det där. Och det roligaste är att dom nog inte vet om att jag kommer.
Men dom avgudar mig och jag avgudar dom små liven, dom blir alltid lika lyckliga när jag kommer på besök och dom står och hoppar och studsar och skriker Moooooster =)  Kan man annat än att bara smälta då?

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0