Sjukaste...

Körde ner till AF och trodde i mitt stilla sinne att detta skulle ta en 10 minuter ungefär, men ack vad jag bedrog mig. Där stod 100 personer och väntade på att få sina lappar påskrivna och jag hade bara lagt på parkering för en halvtimme ungefär. Tiden tickade och jag fick springa iväg och lägga på mer pengar i automaten. Så allt som allt tog det nog en timmes tid.

När jag väl fått min lapp påskriven och klar så var jag snäll och gjorde dagens goda gärning, jag gav bort min parkeringslapp där det var 45 min kvar till en gubbe som kom och parkerade sin bil, så nu hoppas jag att detta resulterar i att HIF vinner ikväll =)

På vägen hem ringer min syster för att höra hur det gick med AF tanten och efter en stund säger hon, du jag måste sluta prata för min vindruta är lös, då ska nämnas att för ett par veckor sedan så fick hon ett stenskott som hette duga och fick åka in och byta hela vindrutan efter mycket om och men, för först hittade de inte hennes bil i registret för den var för ny.

Så nu fick hon stanna på motorvägen och försöka trycka till listen runt vindrutan, vilket inte är så kul när folk kommer susande i 110 km/ timmen och sen fick hon snällt vända i Hyllinge och köra tillbaka in till stan, så nu får vi se vad som händer, om de kan sätta fast hennes vindruta idag eller om hon måste komma tillbaka en annan dag. Jag frågade om hon hinner hämta ungarna, men det verkar det som att hon kommer att hinna iallafall, annars får jag köra ut och hämta dom så klart.

Men nu är det dags för lite mat och sen blir det att ladda med Fifa -07 på xbox innan matchen ikväll!!

Ip-telefonin är beställd iallafall och porteringen kommer att ske den 1 juni tror jag det var, så här händer det grejer.

Ha en fin dag i solen alla läsare!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0