Saknar....

Jag har inte varit utan min bil mer än några timmar men jag saknar redan min lilla pärla, dock vet jag att hon kommer att bli som ny sen efter hon varit iväg, men nu känner jag mig plötsligt strandsatt utan bil.

Tänk om jag behöver köra någonstans? Jag tycker inte om att vara billös och ändå kör jag inte så våldsamt mycket, men just för att jag inte kan, då känns det värre.

Hade en underbar dag och ungarna blev överlyckliga för att moster hälsade på på fritids och sen fick jag schnitzel hos min syster med nypotatis och jag fick till och med mat med mej hem. Sen var hon snäll och körde mig hem också. Så det har varit en bra dag!

Nu hoppas jag att min bil blir klar en vardag och att jag inte har annat för mig, för då kan jag nog åka med min syster och hämta den sen när den är klar, att hon tar en liten vända förbi och hämtar upp mig på vägen efter jobbet.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0