Men oj....

Så mycket som har hänt, jag blir alldeles snurrig, men ska försöka reda ut allting.

Först och främst förlorade HIF mot Häcken med 3-0 vilket inte var så kul alls....Sen började det regna till råga på allt...

Fastnade med två grannar i porten och pratade HIF och fågelbajs och lite annat....Ska nog skriva till Helsingborgshem och be dom kapa träden vid parkeringen. Där ramlar ner grejer från träden som sabbar lacken på bilarna och fåglarna skiter rakt ner på bilarna, ja ungefär så.

Sen mailade jag tanten som köpte två av mina dvärgpapegojungar i december, hon blev jätteglad över mitt mail =) Dock så hade mina ungar försökt att para sig, vilket inte alls var tänkt så hon skaffade varsin partner till dom... Den gröna hon köpte av mig bildade par med en gul liten pippi på en gång... Och den blå honan( som kommer från mig) är tänd på den andra parten som är rädd för andra fåglar...Stackars liten....

Nu är dock problemet att hon som köpte dom bor i ett lyhört hus, hon måste göra sig av med två av dom, en handtam och en partner...Så är det någon som är intresserad? Eller det är bara jag som har fågelintresse här?

De andra två ungarna sålde jag till mitt ex´s lillebrödrar, så dom vill jag inte gärna ta kontakt med.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0