Lördag...

Vaknade av att jag kände mig uttittad och mycket riktigt, på väggen ovanför sängen satt en liten rälig 8 benad varelse, så det blev att dammsuga kl 7:40 imorse, passade på att ta resten av lägenheten med.

Dock undrar jag var dom kommer ifrån? Jag har aldrig öppet, av just den anledningen att jag inte vill dela lägenhet med såna kryp. I vanliga fall skulle jag slått honom med flugsmällaren, men då han satt ovanför sängen så ville jag inte riskera att han hamnade i min säng, så därför valde jag alternativ dammsugare.

Grått och trist ute idag med, får väl läsa lite HD som min syster bjöd mig på under sex veckor och sen får jag kanske krypa ner i sängen en timme igen!

Ha en fin lördag allesammans!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0