Idag har jag varit på skattjakt...

Tog bilen och körde till Bruces skog och där hittade jag minsann både maskrosor och maskrosblad och även björkris till mina fjäderbeklädda små vänner.  Så nu är det full fest i buren, som för tillfället är kamuoflerad till skog =)







Måste bara tillägga att folk som är ute och går i skogen är väldigt trevliga och pratsamma trots att man inte känner varann, men alla hälsar och det blir en trevlig stämning när man traskar omkring där och hör hur fåglarna kvittrar =) Tror jag får åka till skogen lite oftare faktiskt.

Till råga på allt så vågade Filli pussa på mitt finger imorse med =)

Är rätt seg idag, vaknade mitt i natten av en enorm smärta i buken, den satt kvar när jag vaknade imorse, men blir bättre när jag är uppe och rör på mig, hoppas det försvinner helt snart.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0