Fredag!!

Så var det då helg igen och HIF ska spela ikväll, det är nog första gången de spelar match på en fredag, men men. Det går bra ändå =)

Idag fick jag min efterlängtade leverans från min kompis Piotr Koprowski i Polen, han är snäll han ;) Dock trodde jag dom skulle ringa när paketet kom, men han ringde bara på dörren, så det var tur att jag var hemma och kunde öppna för budkillen.

Nu är det snart dags att gå och posta och sen får jag väl se till att få lite mat i magen innan matchen, men solen börjar krypa fram bakom molnen nu iallafall och igår var jag duktig och gjorde ett tappert försök att putsa mina fönster, dock blev det inte jättebra, men fick tips att man kunde använda tidningspapper, så jag får testa det nästa gång.

Ha nu en riktigt trevlig helg!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0