En solig tisdag idag...

Sitter här med mitt förmiddagskaffe och hoppas att posten ska komma snart, dels väntar jag på min nya ip-telefonidosa, för den andra funkar i 30 sekunder, sen bryts strömmen i den. Och sen väntar jag på att fraktbolaget ska ringa, då jag väntar en annan leverans till dörren. Som skulle ta 2-4 dagar och det borde varit igår, typ.

Sen tänkte jag gå upp till Netto och spendera mina slantar på allt man behöver till tacos, eller nachotallrik för den delen, eller bägge delar, har varit sjukt sugen på detta de senaste dagarna nämligen. Men det känns lite onödigt att knalla upp där nu och så får jag kanske paket jag ska hämta där sen ändå?

Akassan har iallafall löst sig nu =)

Tänkte jag skulle bege mig ut på skattjakt till mina huliganer en dag med, fick ett tips om att de älskar björkris och blåbärsris och maskrosor, så björk och maskrosor ska jag väl lyckas hitta iallafall =)

Ha en kanonfin tisdag i solens varma strålar!!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0