Det ska nog lösa sig det här...

Var iväg och tankade bilen och kom sen på att jag borde kolla när bilskatten kommer. I och med att jag besiktigade bilen tidigare än den blev besiktigad förra året, samt att min ombesiktning kommer att ske tidigare än den första skedde förra året så var jag lite rädd att skatten skulle komma direkt efter att bilen har gått igenom besiktningen när felen är åtgärdade. Men den ska inte betalas förrän den 31 augusti, så det är lugnt.

Det innebär att jag kommer att ha pengar över nästa månad med. Trots att jag har en elräkning och en skuld till syster att betala då.

Hihi, fick nyss svar från Hemköp att det inte är helt otänkbart med en praktikplats där =) Gångavstånd som heter duga =) Ska ringa honom på en gång!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0