Bp - HIF 0 - 3 =)

Shit, vilken match, HIF vann med 0 - 3 =)

Var lite skakig när jag kom till Norrbro efter förra matchens händelse, men förklarade för servitrisen hur läget var och vad som hade hänt och först säger hon att kommer han igen så säg till mig....

Trots att jag blev placerad vid VIP borden så satte han sig bredvid mig och började prata, men Eleonor såg direkt mina blickar och efter en stund kommer hon fram till mig och säger, ditt bord som var reserverat är klart nu så du kan sätta dig där borta, jag flyttade mig direkt och hamnade bredvid två schyssta gubbar =)

Efter matchen gick jag fram till henne och tackade för hjälpen och hon sa att hon såg att jag inte såg så bekväm ut...Snacka om att de tar hand om sina kunder på Norrbro!! =)

Nu behöver jag inte bekymra mig för nästkommande bortamatcher iallafall, en stor eloge till Eleonor!!!

Och HIF toppar allsvenskan igen!!!
Smguldet ska vi få när hela Sverige tittar på =)

Sen vill jag tacka Jessica för att hon ville ha med mig till Göteborg i helgen och är villig att bekosta resa +boende =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0