Vilken dag...

Har varit trött och frusen hela dagen idag. Så dagen har inte gått speciellt fort om jag ska vara ärlig, men man vänjer sig,

Kom hem och sprang nästan till brevlådan som skulle tömmas kl 17, var där 16:56, lät tomt i lådan när jag slängde ner mitt, men dom får väl inte tömma den innan tiden som står på, eller hur funkar det?

Imorgon är jag lite i valet och kvalet, ska vara öppet hus på Lernia för syokonsulenter på högstadieskolor mellan kl 18-20 och ena läraren mumlade lite om att de som stannar kvar på öppet hus blir lediga på fredag, och det hade varit kanon och skönt som fan att slippa ställa klockan. Sen fick jag höra idag att dom bjuder på tacos också om man stannar och gratis mat är väl aldrig fel?!

Så det lutar åt att jag stannar kvar imorgon, är två till jag pratat med som ska stanna så det ska nog gå bra.

Nu är jag vrålhungrig efter min springmarsch till brevlådan.

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0