Vår i luften....

Var ute en sväng nyss, för att byta parkeringsruta, iklädd endast ett par adidasbyxor och en hättetröja och det var hur skönt väder som helst ute, kändes som att det var vår på gång.

Blir inte klok på min bil, den beter sig inte konstigt, men förra helgen när jag körde till pappa lät det som att glas krossades eller något, men bilen fungerar som den ska, så jag tänkte inte mer på det. Idag när jag skulle parkera så knakade det när jag skulle svänga. Men bilen beter sig som vanligt annars som sagt. Får väl låta han nissen som ska byta mina bromsar ta en snabbkoll på hela bilen när han ändå är igång. Fast jag vet inte när det blir aktuellt, trodde det skulle ske förra månaden, men det kommer väl.

Nu ska jag njuta av min ledighet, kolla färdigt på Twilight och sen blir det nog xbox =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0