Uppdatering...

Bengt som bilnissen heter kollade på min bil idag och han anser att jag ska skita i att byta bromsarna, för de är inte så slitna och går det så går det att få den genom besiktningen. Annars får jag ta den kostnaden då, men chansen att bilen går igenom är stor. Avgasröret ska bytas för 1100 kr iallafall och sen trodde han att knakandet som uppkommer när jag svänger vänster beror på någon fjäder eller så, för det är inte drivaxeln, hade det varit den hade det knakat hela tiden,så jag kan lugnt köra utan att oroa mig om att ratten ska släppa. Så nu i veckan som kommer ska vi nog fixa bilen =)

Annars har det varit en trevlig dag än så länge, var en sväng på Familia med syster och barnen för dom skulle köpa fiskar och där hittade jag något speciellt foder till mina fåglar som innehåller 12 vitaminer och mineraler, ser ut ungefär som jordnötsringar, så jag har hängt upp dom i burarna så får vi se om det faller huliganerna på näbben.

Resten av dagen blir lugn, ska väl samla ihop lite tvätt och så inför morgondagen, men mer än så blir det inte. Har lite film att kolla igenom med i helgen, så det är väl bara att starta.

Ha en trevlig lördag!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0