Söndag...

Så var det söndag igen och denna helgen har som alla andra bara rusat iväg. Trots en extra dag som jag var ledig. Sen har jag gått och lagt mig innan kl 12 varje kväll, trots att jag fått och kunnat vara vaken länge, men det är väl så, när man kan vara uppe länge är man trött och när man måste sova tidigt är man hur pigg som helst.

Pratade med Pams i 1 timme och 11 minuter eller något i telefon, hon är en av få jag faktiskt kan prata med trots min telefonfobi, men det är skönt. Även om hon mumlar på bussen och tror att jag ska höra när hon är utomhus och det blåser rakt in i mikrofonen. Men det är Pams i ett nötskal =) Och ja, jag har saknat dej oxå =)

Parkerade om min bil idag och nu har jag hittat rätt definition av ljudet som uppkommer vid vänstersväng, det är precis som att något tar emot och skrapar, men bilen svänger som den ska och syrrans gubbe trodde det kunde ha med bromsarna att göra, men dom ska snart bytas ändå, så det är bra, men han trodde inte det var några problem att köra med bilen. Passade på att pimpa bilen med mitt nya HIF klistermärke idag med.

 Fick ett önskemål av min syster idag att jag skulle vara social med systerdöttrarna någon helg och gå på Busfabriken med dom, får se om det kanske blir nu till helgen. För min syster blev dålig sist hon var där, antagligen pga alla som har pälsdjur hemma.

Kan inte låta bli att skriva ner Pams "beskriv Noa med tre ord" som löd:
Pippi, HIF och cigaretter

Det var nog allt för denna stunden alla läsare! Ha en fortsatt fin söndag i vårluften, här visar termometern på +8 grader.

// Noa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0