Söndag igen...

Så var det söndag igen och imorgon börjar allvaret. Börjar bli lite nervös faktiskt, höll knappt på att hitta ut från bilmek lokalerna på Lernia när jag var där på studiebesök, tänk om jag går vilse imorgon? Då hjälper ingen GPS i världen.
Och vad ska jag säga och göra, om jag nu hittar dit, ska jag bara knalla in och säga att här är jag, eller hur gör man? Och speciellt kl 7:15 på morgonen, när jag inte brukar vara människa liksom. Men det löser sig säkert,hoppas jag iallafall.

Idag har jag varit uppe sen 9:40 ungefär och har hunnit med en hel del, jag har tvättat och hängt upp tvätt, jag har varit och tankat bilen och bytt parkeringsruta och jag har varit och postat min lapp till AF som sen ska till FSK så jag får pengar, samt varit på Netto och handlat så jag kan käka frukost innan jag åker varje morgon och så kexchoklad om jag skulle få värsta sockerfallet för att jag inte brukar vara uppe så tidigt.

Resten av denna söndag blir nog lugn, dock betvivlar jag att jag kommer och ligga och sova sött i min säng redan kl 21, även fast jag borde för att få mina 8 timmars sömn. Får väl sova på helgerna sen eller något.

Ha en bra söndag allesammans!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0