Sjukt effektiv idag...

Vet inte vart jag fått min energi ifrån, men jag har lyckats prestera en hel del idag och klockan är inte ens 12. =)

Vaknade imorse och gjorde rent till fåglarna och sen dammsög jag hela lägenheten, kollade klart på en del jag inte hunnit med i veckan och sen ringde jag till pappa och så körde jag ut där en snabbis. Sen hem, hittade en ny parkeringsruta, så nu är jag trygg med att slippa böter på 7 dygn till, upp en vända i lägenheten och samlade ihop alla sopor och kastade dom och vidare ner till djuraffären runt hörnet och köpte fågelmat och förhörde mig om plastägg till mina fåglar. Sen ringde jag Pams en snabbis och hon ringde upp och det visade sig att hennes mamma har vita små plastägg hemma som jag kunde få, så slipper jag betala 23 kronor styck för dom. Behöver ändå en 10 ägg ungefär.

Allt detta har jag hunnit med under mina 4 timmar som jag varit vaken och jag har ändå mer energi kvar.

Att jag inte började utbilda mig tidigare, detta är sjukt nyttigt för mig och vilken energi jag fått av det, trots alla tidiga morgnar. Solen skiner inte ens idag, men jag är lika glad för det =)

OCH kylaren i bilen behåller fortfarande glykolen OCH jag fick minsann både öl och cider av pappa tills ikväll =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0