Min rygg dödar mig....

Jag fick så sjukt ont i ryggen idag när jag åkte på att slipa ner köksluckor som ska lackas om, där är alltså folk som lämnar in diverse saker och bilar som ska lackas om. 
Jag tror jag avlider snart så ont gör det alltså. Visst har jag problem med ryggen till och från men detta är olidligt. Hoppas jag kan ta mig upp ur sängen imorgon bara.

Tog tåget hem idag, men det blev ett senare tåg för vi blev lite stressade i slutet och fast vi i vanliga fall blir släppta vid 15:30, så var jag nog inte på väg till tåget förrns klockan var 15:48 idag och tåget gick kl 16. Sen hem, fixade med en film och iväg till Hemköp och posta. Nu tänker jag inte röra mig mer idag och ryggen gör att jag inte kan sitta vid datorn heller, så ni får klara er utan mig ikväll.

Ha en underbar torsdag och imorgon är det fredag minsann =)

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0