Måndag...

Idag vaknade jag och kände mig pigg trots att klockan bara var 5 när alarmet ringde och trots att jag fuskade och var vaken till säkert 22:30 igår. Får kanske testa det oftare att vara vaken lite senare, så jag vaknar i rätt sömnperiod eller vad det heter.

Dagen har gått hyfsat fort och solen har minsann tittat fram då och då. Där började två nya killar idag med, så vi ökar och blir fler succesivt. Sen bjöd Robban på eftermiddagskaffe och Peter hade bullar med sig och Håkan körde mig till HD. Har slipat ner de sista köksluckorna idag och sen flummade jag runt, fick hjälpa Robban med att stripa med tejp på en mc skärm, men vi lyckades inte få det identiskt rätt så läraren fick hoppa in och visa hur man skulle göra när vi försökt och tjepat om och försökt och tejpat om ungefär femtioelva gånger under 3-4 timmar.

Sen kom jag hem, hade fått ett paket från HIF, med medlemskort, en medlemsbok, ett klistermärke till bilen där står medlem 2009 på och en HIF pin. =)



Sen hade jag fått lovefilm, så det var att pinna upp på Stattena och posta den innan posten tömdes kl 18, passade på att inhandla lite mat med, pytt i panna och rödbetor och ägg och sånt, blev sjukt sugen på det idag när jag kom hem. Även våfflor som jag tänkte ge mig på att testa en vacker dag som inte är idag.


Så sjukt gott =)

Nu återstår bara disken, sen ska jag vara snäll och skämma bort mina djur med gurka tänkte jag, och ladda kaffekokaren till imorgonbitti. Blir nog äggmacka till lunch imorgon tror jag.

Ha en fin måndagskväll allesammans!

// Noa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0