Måndag...

Så nu har jag varit duktig och dammsugit och hängt upp nyckeln i tuben till hantverkarna som kommer imorgon eller på onsdag och jag har betalat räkningar och varit på Hemköp och allt detta under den timme jag varit hemma.

Provade lägga om mina matvanor idag med, istället för att käka frukost hemma innan jag åker på morgonen, så åt jag på frukostrasten kl 9 i Kävlinge och jag var faktiskt piggare under eftermiddagen än vad jag brukar vara. Så det blir nog bäst att fortsätta så. Men nu är det snart matdags igen.

Vad har jag mer gjort? Jag har haft Pams-abstinens idag, eller inte bara idag utan under nästan en hel veckas tid, vi brukade prata i telefon mellan 2 - 5 ggr om dagen innan, sen har vissa omständigheter gjort att vi inte hörts av och nu är hon i Köge i Danmark och det är dyrt för henne om jag skulle ringa bara för att säga hej du.Och givetvis har vi gått om varandra på msn i helgen med. Men imorgon kommer hon hem till Malmö igen =)

Sen pratade jag lite med Håkan om hans dvärgpapegojor som han måste göra sig av med då hans dotter är snuvig hela tiden, och hör och häpna, till och med JAG kunde faktiskt erkänna att jag dessvärre inte kunde ta dom för att jag har fullt här med mina 6 huliganer. Sånt har hänt förr, folk ska göra sig av med sina fåglar och jag erbjuder mig direkt för att pjoddarna ska få ett bra liv, men nu är det som sagt fullt här hemma och jag har inte plats för fler, samt att mina grannar nog inte skulle uppskatta 8 skrikiga dvärgpapegojor.

Men nu är det slut på det roliga för idag!! Ha det gott allesammans!!

// Noa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0